سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با اندرزهاست که غفلت زدوده می شود [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 87/3/26:: 3:9 عصر

بسته پیشنهادی غرب، مجموعه‌ای مبهم و دوپهلوست. می‌توانید متن کامل آن را اینجا بخوانید...


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 87/3/11:: 8:42 عصر

غلامعلی حدادعادل دیگر رئیس مجلس نیست و لاجرم بر کرسی سبز نمایندگی تکیه زده است. تصویر، او را در حالی نشان می‌دهد که نیم‌تای بالایی صفحه اول روزنامه کارگزاران (شنبه، یازدهم خردادماه) هم که تیتر پشت پرده اتحاد به نفع لاریجانی را خود دارد، در مقابل او قرار گرفته است. حدادعادل،‌ چهارشنبه پیش جای خود در ریاست مجلس را به علی لاریجانی داد.


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 87/3/10:: 8:30 عصر

سیدمهدی شجاعی، داستان‌نویس، فیلمنامه‌نویس و محقق شهیر در یادداشتی به تحلیل فضایی پرداخته که به مدد حضور حضرت روح‌الله در ایران پدید آمده است:

برای این‌که تأثیر امام راحل را بر هنرمندان و متفکران و اندیشمندان معاصر بفهمیم، یکی از راه‌ها- که البته سهل و ممتنع هم هست- این است که در فضای تصور و عالم خیال، امام را لحظه‌ای از دنیای معاصر حذف کنیم و ببینیم که اگر ظهور و حضور امام راحل در این قرن واقع نمی‌شد، جهان، ایران و آدم‌هایش به طور عام و فرهیختگانش به طور خاص، چه وضعیتی داشتند. فرض کنیم که امامی در کار نبود و انقلابی پدید نمی‌آمد و حاکمیت رژیم سلطنتی پهلوی ادامه می‌یافت و... و بر اساس این فرضیه، چند سؤال از خودمان بپرسیم. گمان می‌کنم به روشن‌ترین پاسخ از دل همین پرسش‌ها بتوان رسید؛ بی‌آن‌که نیاز به شرح و تفصیل بیشتری باشد... ادامه متن را اینجا بخوانید


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 87/3/4:: 3:27 عصر

«در پاسخ به یک استفتاء/ آیت الله سیستانی: مبارزه مسلحانه با اشغالگران مجاز است» این تیتر یک روزنامه کیهان روز شنبه بود که تکذیب شد.

روز پنج‌شنبه این خبر از سوی خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس منتشر شد و روز جمعه برخی منابع خبری در ایران در تماس با دفتر این مرجع تقلید در قم، دریافتند که چنین فتوایی وجود خارجی ندارد.

اگر خبرنگاران کیهان، در تماسی کوتاه با دفتر این مرجع تقلید، جویای صحت خبر مذکور می‌شدند احتمالا این خبر نادرست در تیتر یک این روزنامه قرار نمی‌رفت.

اخذ تاییدیه برای این گونه خبرها می‌تواند جلوی بروز خسارات جبران‌ناپذیر را بگیرد؛ کاری که با یک تماس ساده تلفنی هم می‌توان انجام داد.


کلمات کلیدی :

درباره
صفحات دیگر