سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود پسندیدن مانع به زیادت رسیدن است . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 85/2/29:: 8:51 عصر

دوستی می‏گفت: تو چه این همه اصراری داری که بگویی فضای عالم پر از خبرهای مربط به جنگ آمریکا علیه ایران است؟ این حرف‏ها، تنش و التهاب درست می‏کند و فضا را بی ثبات... باشد، بدون هیچ اصراری این تصاویر را ببینید؛ عکس‏هایی است از ای.پی که تظاهرکنندگان مخالفان جنگ را در روز پنج‏شنبه، مقابل کاخ‏سفید نشان می‏دهد. لطفا ببیند، البته بدون هیچ اصراری...

PhotoPhotoPhoto


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 85/2/28:: 11:58 عصر

نام عبدالله شهبازی، با روایت گری های متفاوتش از مسایل سیاسی گره خورده است؛ تبحر و چیره دستی او در بهره گیری از تاریخ و دسترسی اش به منابع کم یاب، باعث شده تا هر کدام از نوشته هایش دارای جذابیت های خاصی باشد. چه با آن همراه باشیم و چه نباشیم. چهره او را سال ها پیش بارها بر صفحه تلویزیون دیده ایم و این روزها، به هر دلیلی کمتر...

شهبازی در یکی از آخرین نوشته هایش به موضوع حمله ایالات متحده به ایران پرداخته و با بررسی سخنان چند مقام آمریکایی، عملکرد نئوکان‌ها در سال های اخیر، تهاجم نظامی به ایران را بسیار محتمل دانسته است؛ نئوکان‌ها و تهاجم نظامی به ایران را در این جا می توانید بخوانید.


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 85/2/22:: 11:33 عصر

ایران در چهار کهکشان ارتباطی، نامی است زیبنده بر اثر تازه دکتر مهدی محسنیان راد. یک کتاب سه جلدی درخشان در حوزه علوم ارتباطات(و ایران)، که سرانجام پس از سال ها امسال از سوی انتشارات سروش عرضه شده است.

190098.jpg

نام را دکتر کاظم معتمدنژاد بر این کتاب نهاده، که گویای تعریض و حاشیه ای است نو که دکتر محسنیان راد بر دیدگاه مارشال مک لوهان زده است. آنان که در این سال ها به سروش رفته اند، احتمالا بارها دکتر را دیده‏اند که در طبقات بالا و پایین می رفت و چه تلاشی داشت برای درآمدن این کار؛ اثری (حدودا) 2 هزار صفحه‏ای که فقط فهرست منابع اش در حدود 40 صفحه است.

این کتاب بی تردید یکی از منابع اصلی علوم ارتباطات در ایران خواهد شد و از هم اکنون می‏شود حدس زد که جایزه کتاب سال را نیز از آن خود خواهد کرد. سپاس همه فعالان رسانه‏ها و ارتباطات در ایران را، باید به دکتر محسنیان راد و تمام بزرگوارانی که در پشت صحنه کوشش‏های فراوان برای نشر این اثر داشته اند، نثار کرد.


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 85/2/19:: 9:37 عصر
آمریکایی ها سال ها با ایران سیاست چماق و هویج را آزموده اند؛ گاهی به نعل و گاهی به میخ زده اند و حتی در گامی فراتر، دست به دامان سیاست مهار دوگانه شدند تا ایران و عراق را (که به زعم آنها در آخرین دهه قرن بیست و یکم حکومت هایی یاغی بودند) سرجایشان بنشانند. بعدها این سیاست به تقسیم کاری میان آمریکا و اروپا مبدل شد، که هر کدامشان بخشی از آن را به اجرا می گذاشتند و حال گویی سکه چرخی خورده است و ایران در حال بازی  چماق و هویج است.
از سویی «محمد جواد ظریف» نماینده دائم ایران در سازمان ملل نامه ای می نویسد و از دبیرکل می خواهد تا مانع از تهدیدهای ایالات متحده علیه کشور شود و از سوی دیگر در کلام مقامات بلند پایه گفته می آید که هر ضربه ای با شدت دو چندان پاسخ خواهد گرفت... (ادامه مطلب در روزنامه همشهری)

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 85/2/15:: 12:59 صبح

این عکس ها و خبرها به معنی طرفداری از جنگ و خوشحالی از وقوع آن نیست؛ اما سر و گوش و چشم عالم پر از خبرهای مربوط به حمله نظامی به ایران است و ما در خوابیم.

PhotoPhoto

حواسمان باشد که اگر روزی جنگ هم بشود، این‏ها انتظارش را داشته اند و احتمالا داد و هواری می‏کنند و گاهی، آهی هم می کشند و خلاص.

... پس دیگر چه داری چشم ز چشم دوستان دور یا نزدیک؟!


کلمات کلیدی :

   1   2      >
درباره
صفحات دیگر