سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و مردى از او خواست تا ایمان را به وى بشناساند ، فرمود : ] چون فردا شود نزد من بیا ، تا در جمع مردمان تو را پاسخ گویم ، تا اگر گفته مرا فراموش کردى دیگرى آن را به خاطر سپارد که گفتار چون شکار رمنده است یکى را به دست شود و یکى را از دست برود . [ و پاسخ امام را از این پیش آوردیم و آن سخن اوست که ایمان بر چهار شعبه است . ] [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 87/2/30:: 7:57 عصر

وزیر کشور هم رفت تا هشتمین وزیر کابینه نهم هم تغییر کند.

از راست به چپ: غلامحسین الهام سخنگوی دولت، سیدمهدی هاشمی سرپرست وزارت کشور و مصطفی پورمحمدی وزیر سابق کشور

دوشنبه صبح/ تهران/ تالار بزرگ کشور/ مراسم تودیع


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 87/2/29:: 2:44 عصر

مراقبت کنید مردم را راهنمایی کنید، گمراهها را راهنمایی کنید، مردم را گمراه نکنید. طوری باشد که خدا را راضی کنید نه افراد را. پناه ببرید به خدا در کلیات و جزئیات، یک لحظه غافل نشوید... به زید و عمرو و بکر نگاه نکنید که با شما خوب است یا بد؟ نگاه کنید به اینکه خدا از شما راضی باشد این ملاک است ولو همه عالم از شما ناراضی باشد. او که راضی بود غصه ندارد که دیگران راضی هستند یا نیستند. ازشما خوششان می آید یا نمی آید؟... البته در وسایل (رضایت و تقرب به خدا) چیزی که مختصر و کارکن و مفید باشد صلوات زیاد است و با آن خدا شما را بالا می برد. صلوات عاشقانه و محبانه (بالا می برد) او حاضر است و ما را می بیند ما اورا نمی بینیم، همانطور که امام ما حاضر است و ما از اوغایبیم ( متوجه او هم باشید )...

اینها بخشی از نصایح حضرت آیت‌الله محمدتقی بهجت، مرجع بزرگ شیعیان در دیدار پنج‌شنبه گذشته با محمدباقر قالیباف شهردار تهران است. ادام متن را اینجا بخوانید.


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 87/2/28:: 5:37 عصر

دیروز خبر آمد که 2 رسانه به تعطیلی کشانده شده‌اند؛ خبرگزاری شهر و روزنامه توسعه؛ شهر در سال گذشته هم دچار مشکلاتی بود و از هفته گذشته، فعالیت‌اش به حال تعلیق درآمده و توسعه هم به‌دلایل مالی، منتشر نمی‌شود. برخی از مدیران مطبوعاتی هفته گذشته در جلسه‌ای با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صریحا گفته بودند که به دلیل مضایق مالی، احتمالا به‌زودی به کار خود پایان خواهند داد.  و البته که اینها خبرهای خوشایندی برای جامعه رسانه‌ای نیست.


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 87/2/10:: 5:20 عصر

دیشب توفیقی شد، دیدن «زن دوم» سیروس الوند؛ آن هم به همراه جماعت کاملا فرهنگی شهرک غرب‌نشین در به اصطلاح بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی-سینمایی ایران (اریکه ایرانیان). یک فیلم بی‌سر و ته که از تهران تا شیراز و از شیراز تا کیش، داستان‌های در هم و بر همی را روایت می‌کرد. این وسط فحش و ناسزا دادن تماشاگران محترم بالاشهری و ساندویچ خوردن و اشک و لبخندشان، دوغ و دوشابی بود کم‌نظیر... صرف‌نظر از موج خوشامدگویی‌ها جریان روشنفکری نسبت به این فیلم، رویکرد متناقض‌نمای «زن دوم» بسیار جای تامل داشت و البته ماجرای کشدار و بی‌پایانش. حتما شما را به ندیدن این فیلم دعوت می‌کند.


کلمات کلیدی :

درباره
صفحات دیگر