سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمانِ کسی برای خدا خالص نمی شود، تا آن که خداوند، نزدش از خودش، پدرش، مادرش ، فرزندانش، خانواده اش و هر آنچه از مردم دارد، محبوب تر باشد . [امام صادق علیه السلام]


ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 86/10/26:: 8:20 عصر


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 86/10/25:: 12:0 صبح

پرسیدند چرا؟!

هفتاد و دو دلیل آوردی...

جهان مجاب شد


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 86/10/23:: 2:57 عصر

امروز 2 خبر آمد: آیت‌الله شیخ احمد مجتهدی،‌ معلم بزرگ اخلاق و سیدجعفر شیهدی، استاد شهیر ادب و تاریخ، به دیار دیگر رفتند.

امروز 2 خبر آمد، که ای‌کاش نمی‌آمد؛ فردا دیگر خبری نیست. امروز هم دیگر نیست.

خدایشان بیامرزاد...


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 86/10/22:: 2:54 عصر

سرمای استخوان‌سوز، بنای باز ایستادن ندارد و گویی قرار است این برودت سخت که می‌گویند 30 سالی بی‌سابقه بوده، تا یکی دو هفته دیگر، دست از سر شهرهای ایران بر ندارد. در برابر این موج سرما، اما برخی حرف‌ها کمی نگرانی‌زاست و دلسرد کننده‌. آنچنان که بخشی از مردم، گویی بنا ندارند از هودج توقع و مطالبات بی‌پایان پیاده شوند؛ مدام تهران را با مسکو مقایسه می‌کنند و می‌گویند اگر ما سیبری بودیم چه می‌شد. حاضر نیستند لباسی گرم‌تر بپوشند و درزهای درها و پنجره‌ها را بگیرند و از قطعی گاز، گریزان و نالاند. سرمای 30 درجه زیر صفر را نادیده می‌گیرند و چشمان‌شان را بر اندک یخ‌زدگی خیابان‌ها از هم می‌درانند که این چه وضعی است وچه آشفته مدیریتی داریم و چه‌های فراوان دیگر. ایرانی باید کمی از خودش برای وطن‌اش مایه بگذارد و تا چنین نکند و مدام کنار گود بنشیند و بگوید یکی دیگر لنگش کند، در بر همین پاشنه می‌چرخد و خودش را دست کم می‌گیرد و عزت نفس‌اش را از دست می‌دهد.


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 86/10/9:: 5:31 عصر

رسانه‌ای تاجیکستان خبر داده‌اند که بسیاری از مساجد جدیدی که در این کشور ساخته شده‌اند، قبله‌هاشان رو به اروپاست. یک پژوهشگر تاجیکی گفته است که روحانیون تاجیکستان بدلیل نداشتن دانش نجوم و فیزیک، جهت غروب آفتاب را جهت قبله می‌دانند! به گفته وی، تنها در زمستان و در بعضی مناطق خاص تاجیکستان، جهت قبله با غروب آفتاب مطابقت دارد، اما در فصل گرما و بخصوص تابستان جهت غروب آفتاب در تاجیکستان با قبله حدود ‏60‏ درجه اختلاف پیدا می‌کند. البته که هیچ کجای این خبر، با شرح حال ما ارتباطی ندارد!


کلمات کلیدی :

درباره
صفحات دیگر