سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم آن است که بدی را با خوبی پاداش دهد . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 85/9/13:: 8:0 صبح
یکی از دوستان اس.ام.اسی زده که شکسپیر گفته است: بدترین لحظات آدمی را معمولا کسی می‏سازد که بهترین لحظات را هم او ساخته... جمله حکیمانه‏ای است، اما با تردید بتوان گفت که کاملا درست است. خیلی زخم‏ها در دل‏هاست که بهترین‏ها نساخته‏اندشان، ولی بدترین و بدخیم‏ترین‏ها شده‏اند...  زخم کاری به سازنده‏اش ندارد، جراحت‏اش جان‏سوز و گدازنده است.
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 85/9/10:: 8:27 عصر

فصل انتخابات که می‌شود، مثل قارچ گروه و حزب و ائتلاف سر بیرون می‌آورد و امسال به مدد اینترنت، اتفاقی تازه افتاده و سایت‌های خبری سیاسی، هر لحظه از گوشه و کنار در حال سرک کشیدن هستند. سایت‌های که به زحمتی و هزین‌ای آماده شده  و یکی دو نفری تهیه کننده دارند و انتظار می‌کشند که دیده شوند و هیت‌شان بالا برود. تلاشی فشرده و طاقت‌فرسا، برای اثبات خود و نفی رقیب. تا چه در نظر آید...

اینجاها می‌توانید لینک چندتایی‌شان را ببینید.


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط فرشاد مهدی پور در 85/9/2:: 7:0 صبح

نیمه دوم دهه هفتاد که هر روز، سخنی از اهل یا نااهلی، بساط سیاست کشور را در هم می‌ریخت، نحوه برخورد یک گرایش سیاسی با این جریانات کودکانه چنان بود که جز محبوبیت‌زایی برای خاطی، ره‌آوردی نداشت و مظلوم‌نمایی را برای آنان محقق می‌ساخت. و چه کیسه‌ها که دوخته نشد و بازی‌ها که به اجرا درنیامد؛ و حالا رویه‌ای که در برابر دانشگاه‌ آزاد پی‌گرفته شده، دارد چنان می‌شود که همگان را به‌آن نقطه برساند که جز جاسبی، کسی لایق ریاست این دانشگاه نیست و او چه مدیر خوبی است! همان جاسبی که صفحات متعددی در انتقاد از او سیاه شده و پرونده تحقیق و تفحص‌اش از دانشگاه‌اش در جریان است و ... روشی که درباره بانک پارسیان و تغییرات در سازمان مدیریت هم آزموده شد. راهی که در نهایت نه عامل را به مقصود می‌رساند و نه مشکلی را بر طرف خواهد کرد.

بودجه دانشگاه های دولتی 7 برابر شهریه دانشگاه آزاد اسلامی است

شهریه دانشگاه آزاد کاهش می یابد

عضو کمیسیون آموزش مجلس: جاسبی رییس دایم دانشگاه آزاد اسلامی است

هزینه سرانه دانشجویان دولتی چهار برابر دانشگاه آزاد اسلامی است


کلمات کلیدی :

<      1   2      
درباره
صفحات دیگر