• وبلاگ : نگاه مشرقي
  • يادداشت : اي کاش علي شويم و عالي باشيم
  • نظرات : 4 خصوصي ، 10 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    فرشاد جان سلام

    وبلاگت رو خوندم خيلي جالب بود اميدوارم هميشه علي(ع) يار و ياورت باشد. مشتاق ديدارت هستم پاينده باشي.

    سلام. بازار شپش فروشها باز شد. آخه ما همديگه رو پيدا كرديم. با يه عالمه مطالب جالب. مطمئن باشيد مطالب ما هميشه تو بازار شپش فروشها تو بورسه. الانم با شهادت آب بروز كرديم. هميشه ما يه چيز جديد جالب واستون داريم. منتظريما ! ! !

    اين دل تنها ، نمي داند از «قدر» بگويد يا از «علي(ع)»... چه اين که «قدر» با «علي(ع)» است و «علي(ع)» با «قدر»... چه اين که «قدر» خودِ «علي(ع)» است و «علي(ع)» است خودِ «قدر»...كه «قدرِ» يكي بسته به ديگري است...و سرانجام اين که بر دل دردمند ، هردو ناشناخته اند... با اين سرمايه ي نداشته ، چگونه بر هردو بنويسم ؟!..

    اين شباي عزيز كه تموم شد اما اين مهمه كه ما چه توشه اي اندوختيم

    اين مهمه كه چقدر بهره برديم

    ياعلي.......

    شب قدر است. قيامت گناه سوزي است. اين شب از هزاران ماه برتر است. از هزاران ماه برتر است، از هزاران خورشيد. اين شب را بايد با دم زنده گر و مسيحايي آن، احيا بگيريم و احيا شويم. اين شب را بايد عقده پرواز را در اين سراي خاکي و اين قفس خويشتن پرستي بگشاييم، بايد از شور و غوغاي تهي که عمري است ما را مي آزارد، خالي شويم تا به جرگه عشاق بپيونديم. شب قدر، گسترده ترين سفره بخشايش و پر نعمت ترين خوان رحمت خداست. در اين شب روبروي آيينه دل بنشينيم و چهره جان را با اشک توبه، از غبار تن پاک کنيم و رخ در سحر آمرزش بشوييم. اين شب فرصتي است تا زنگار يک سال زندگي، در دنيايي خاکي را از آيينه دل بزداييم و به فطرت بي عيب خويش بازگرديم. رمضان موعد عروج است و شب قدر، ميعاد بيداران و معراج شب زنده داران. شب قدر، شب خودشناسي و خداشناسي است. شب قدر را قدر بدانيم و از لحظات آن براي عروج به سوي رضاي او، بهره مند شويم. بر کرانه هاي قدر پناه بگيريم و يکديگر را در اين شب عزيز دعا کنيم.

    التماس دعا ...
    اينكه _ اي کاش علي شويم و عالي باشيم_ نهايت آرزوهاي هر كس ميتونه باشه اما...

    سلام

    مدد به غير تو ننگ است

    يا علي مددي

    + آشنا 

    اگر ميخواستم راه را براي استفاده خودم از عسل مصفا و مغز گندم و بافته هاي كرم ابريشم باز ميكردم ولي دور باد .كه هواي نفسم بر من غلبه كند ....از من دور شو اي دنيا ريسمانت را بر روي كوهانت انداختم خود را از چنگالهاي تو رها كردم و از دامهاي تو نجات دادم

    (نهج البلاغه نامه 45)

    اي علي ،

    اي معلم الطريق !

    به ما اهالي مويه و نوحه و روضه ... راه رستگاري را هم بياموز.