• وبلاگ : نگاه مشرقي
  • يادداشت : درباره يك تشنج
  • نظرات : 2 خصوصي ، 16 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    به طور كللللييييييي

    به نظر من

    واللللللاااااا:

    الهم اجعل عواقب امورنا خييييييييييييييييييييييييييييييرااااااااااا!!!!

    + يكي از طرفداران ابديت 

    برادر محمد

    اينجا زن و بچه رفت و آمد ميكنن...خوبيت نداره با اين الفاظ چاله ميدوني كامنت بذاري داداش!

    + ابديت 

    محضر انور جستارُالعلما

    سلامٌ عليكم

    و اما بعد

    مرقوم سراسر لطف جنابعالي رويت شد. في الحال نظر به موضع گيري هاي برخي عناصر معلوم الحال ، ارجح آن است كه ضمن تجميع كليه امكانات در باب آشكار ساختن اغراض باطنيه ايشان، رسيدگي به امور انجمن سابق الذكر را بر عهده گرفته و بنده را از ماوقع مطلع سازيد. خداوند انشا ء الله مكر رياكاران را به خودشان باز خواهد گردانيد.

    جزاك الله خيرا

    الاحقر : سيد ابديت الاصلي

    رمضان المبارك 1427

    آدرس وبلاگ من عوض شد
    www.mahjabin.persianblog.com
    سرافراز کنين
    يا علي
    + آشنا 

    اين كامنت برادر محمد رو بايد قاب طلا گرفت زد سر در وبلاگ.

    ضمنا حاج ابديت ( از شما بعيده!!!!!)سادگي نكن گول اين حاميان قلابي رو نخور .ايضا برادر جستار!!!(هر چند كه اين حركت كاملا مشكوك ميباشد)

    سلام

    خاك بر سر مملكتي كه امثال ابديت در آن نامزد (شما بخوانيد كانديد) شوند

    عجب خر تو خريه!!!!

    حضور مبارك حضرت ابديت دامت عظمته

    سلام عليكم

    ساعت 8 عصر يوم 19 مهرماه به اين جانب تلفنا اطلاع دادند كه مستطاب عالي قصد شركت در انتخابات را داريد . چون امكان استفسار تلفني و يا اي ميلي نبود جسارتا از نقطه نظر روابط دوستانه در اين جا اقدام به كسب تكليف نمودم و به مجرد وصول دستور ‍ ؛ اقدامات لازم را در حمايت از شما انجام خواهم داد .

    اسباب تاسف و تعجب است كه برخي دوستان خودي موضوع انجمن حمايت از شما را جدي نگرفتند در حال كه قضيه كاملا روشن و تكليف معلوم است .

    انشاالله مجلس به قدوم مبارك مزين شود !

    + سعيد 
    خورشيد جاودانه ميدرخشد در گذرگاه زمان و ما در گذر اين لحظه ها محكوم به زندگي كردن هستيم.
    + آشنا 

    خدايا مرا در كوره راههاي پر سنگلاخ نفس تنها مگذار به فرشته ها بگو ماه را در كف بگيرد و تاريكي هاي روح مرا به روشنايي مبدل كند .به ستاره ها بگو ذره اي از اسمان را برايم معنا كنند.خدايا چقدر پيوسته از تو گفتن را دوست دارم خدايا اگر چه از تو دور مانده ام اما نخلستانها و نيستانها را دوست دارم و هيچ گاه بد خاكريزها رو نخواستم و عليه ابشارها حرفي نزدم در روز حشر مرا در نزد شقايقها شرمنده مخواه خدايا دل سرد سيرم را همنشين خورشيد هاي نا مكشوف كن چشمهايم را به سفري بي زوال ببر به دستهايم عدالت را بياموز و به پاهايم صبر بده تا بي كفشي را تاب بياورند.

    + آشنا 



    اين برادر ابديت (و گروه مشكوك به هواداران )ماه رمضان خيلي بهشون سخت گذشته نا خوش شدند.

    از همين جا براي همه مريض هاي اسلام و قرآن بويژه مريض مذكور شفاي عاجل خواهانيم.

    آمييين!!

    حضرتش فرمود :‏ طائفتان اذا صلحا صلحت الامه و اذا فسدا فسدت الامه ،‏ الامرا و العلما

    دو گروهند كه هرگاه اصلاح شوند جامعه اصلاح مي شود و هرگاه فاسد گردند جامعه فاسد مي شود :

    1- حاكمان

    2 - علما

    بهم سر بزن بي معرفت

    + ابديت 

    غين عزيز

    خب برادر فرشاد خواسته حرفاش سنديت داشته باشه يه وقت ما نگيم خالي بسته! ( همين كارا رو كرده كه وبلاگش الكي الكي برگزيده شد ديگه!)

    + ابديت 

    برادر مخلص، پاره آستين

    حقير از اين همه ابراز لطف و مرحمت جنابعالي و ساير برادران شاكر و خرسندم.

    ولي يه سوال برام پيش اومده....بي زحمت بفرماييد هواداراي ما قمه و چماق هم دارن يا نه؟ جون حاجي ما پيش در و همسايه آبرو داريما....بدون چماق و قمه نميشه كه...خوبيت نداره...مردم چي ميگن؟ پس فردا واسمون حرف در ميارن كه حاجي با اين چفيه و محاسن و انگشتر عقيق يه دونه چماقدار نداشت! .... خلاصه ديگه سفارش نكنم..خودت هر جور صلاح ميدوني رديفش كن. . . اجرت با خدا


    Yahoo grooh Anjoman haye elmi goroh Anjoman haye elmi goroh Rahnamaye hamkari ba goroh Yahoo grooh


    خوشبختانه طرح
    گروه انديشه ايراني که به صورتي تلاشي خود جوش در جهت تسهيل دستيابي دانشجويان و محققان ايراني به منابع علمي آن لاين توسط جمعي از دانشجويان و اساتيد ايراني داخل و خارج از کشور عملي گرديد، با استقبال خوبي روبرو شد. در مدت اندک اجراي طرح،
    بناي کار گروه بر اين است که با استفاده از کمترين امکانات و تنها با تمرکز بر يک ياهو گروه مرکزي و ياهو گروه هاي وابسته ( براي هر انجمن علمي) اين ايده را اجرا نمايد.

    روش کارگروه بسيار ساده است دانشجويان و محققان ايراني مقاله يا منبع مورد نياز خود را از طريق ايميل به ياهو گروه انديشه ايراني اعلام مي نمايند و اعضاي گروه که به منابع علمي مزبور دسترسي دارند، نسبت به تهييه منابع درخواستي ( مرتبط با رشته تحصيلي شان) اقدام نموده و آن را به صورت ضميمه ايميل براي متقاضي ارسال مي دارند.بديهي است که پس از شکل گيري انجمن هاي علمي و ياهو گروه هاي مربوطه، اعضاي گروه مي توانند مشاوره هاي علمي کلي تري نيز در زمينه يافتن منابع علمي تحقيقي به متقاضيان ارائه دهند.

    مشارکت شما در طرح: از آنجا که اين طرح به صورت خود جوش و بدون داشتن هيچ امکانات مالي اجرا مي شود، لطفا علاوه بر پيوستن به گروه انديشه ايراني (براي عضويت در گروه انديشه ايراني اينجا را کليک کنيد)با اطلاع رساني در مورد آن در وب سايت (وبگاه)، وبلاگ (وب نوشت) خود و يا از طريق ايميل، شما نيز در مسير تحقق اهداف اين طرح گام برداريد
    + غ 
    چه اصراريه به اين همه لينك گذاشتن. من كه نمي دونم،‏ اما شايد يكي اينجا بدونه.
       1   2      >