• وبلاگ : نگاه مشرقي
  • يادداشت : رسانه‏هاي خاموش
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    فرشاد جان لطف مي كني نام مرا علي بزني چون تو شناسنامم علي درج شده!شرمنده

    اگر نياز بود، حتماً به مردم هم مي گويند. پيرو سياست ما زير بار زور نمي‏رويم مگر زورشان زياد باشد. البته خيلي چيزها هم نگفتنش بهتر از گفتنش است!!!!

    به نام خدا

    چطوري دادا؟

    قشنگ ممي نويسي ....

    نظرت درباره هفت تير چيه؟

    سال نو مبارک...لحظه هايت بهاري باد

    سلام فرشاد !خوبي خوش مي گذره؟ مشهد همه چي خوبه؟

    حال كردم خوب وحيد رو گذاشتي سر كار!

    به اميد ديدار

    من بهت لينك دادم !

    قربانت

    + سياوش رضواني 
    نصايحش
    + سياوش رضواني 
    ... به نظرم اين دوستمان فرض كرده است كه دعوي شما، ادعاي غيب گويي امام بوده، ولي به نظرم صحبت از دور انديشي اوست كه رفته و نصليحش در پيش چشم ما.

    با سلام

    مطلبي را که چند روز قبل در مورد حمله به ايران نوشته و در سايت بازتاب مفصل ان چاپ گرديده خوانده و برايشان کامنتي گذاشتم .از انجا که ميدانم به طور حتم منتشر نکرده و به دست شما نخواهد رسيد به سراغ وبلاگتان امده ودر اينجا مي نويسم..در مطلب شما قسمتي وجود داشت که نوشته بوديد ان پير چيزهايي را به صورت واضح واشکار ميديد.بسيار جالب بود و من هنوز نتوانسته ام درک کنم کسي که چنين قدرتي دارد چطور ميتواند در اول انقلاب به جمع ميليوني مردم قول و وعده اب و برق مجاني داده که حتي اقاي احمدي نژاد هم امروز با تمام گافهايي که ميدهد ميداند که از عهده چنين چيزي بر نمياد .هر کوري ميداند که هر کشوري براي اداره کردن حساب وکتابي دارد و چنين اظهار نظرهايي فقط از عهده افرادي برمي ايد که نه با الفباي اقتصاد و کشور داري بيگانه که حتي چند قدمي خود را هم نمي توانند ببينند.ادعاي شفاف بيني ايشان توسط شما ؟......